Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності закладу.
Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань
діяльності закладу.
Робота по виконанню вимог Закону України «Про звернення громадян» спрямована на захист прав і свобод людини, зміцнення законності і правопорядку. Робота проводиться відповідно до діючих нормативно-правових актів. Відповідно до чинного законодавства закладом дошкільної освіти створені належні умови для прийому громадян, забезпечення своєчасного своєчасного розгляду їх заяв, скарг, оперативного вирішення порушених питань.
Діловодство звернення громадян у закладі дошкільної освіти ведення відповідно до вимог інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Реєстрація звернень громадян проводиться у відповідному журналі реєстрації. Особистий прийом громадян проводиться директором відповідно затвердженого графіку. Звернення громадян розглядаються своєчасно, в терміни, передбачені чинним законодавством, не допускається поверхневе їх опрацювання.
Графік прийому громадян розташований на інформаційному стенді і у групах батьків., а також вказана адреса електронної пошти.