"Вкрадені емоції"
Вкрадені емоції
Мета: закріпити вміння та навички з міміки; розвивати вміння та навички виражати емоції в міміці та пантоміміці, розвивати акторську майстерність; виховувати колективну творчість в процесі групового спілкування через сумісні вправи, театральні ігри.
Обладнання: костюми персонажів, піктограми з емоційним станом людини , музичний супровід ,маски з емоціями .
Музичний керівник – Діти в народі кажуть , що добрий гість – додому радість. Гадаю, що ви,як і я,дуже раді нашим гостям. Давайте з ними привітаємось.
Музичне привітання дітей.
Музичний керівник – Сьогодні у нас буде незвичайне свято, а чарівне,казкове. Адже до нас завітає Чарівна Фея Казок, яка приготувала нам цікаві завдання та ігри, щоб перевірити як ви засвоїли тему « Емоційний стан людини» -- отже , давайте починати . Але нам спочатку треба сказати чарівні слова , щоб до нас завітала сама казка
Раз , два, три – казка, до нас прийди.
Заходить зла фея
З.Ф – Так,так,так.А що тут таке , кого гукаєте ?
Музичний керівник – Вибачте , шановна,а хто ви така ?
З.Ф – Як хто — я королева всього злого, я Зла Фея!
Музичний керівник – вибачте ,але ми чекаємо зовсім не на вас , а на Фею Казок.
З.Ф. – На Фею Казок вони чекають , а чого ж мене не запросили до вас на свято ? Як завжди про мене забули ! А от я вам ваше свято зіпсую , я вас зачарую . Будете знати , як не запрошувати мене наступного разу !
Так , що ж придумати.
А , ось придумала , яке ж свято без емоцій ? От я зараз зачарую .
Чари – мари , виходьте з-за хмари.
Раз , два ,три – всі емоції мої !
Зла Фея йде
Музичний керівник – Ой , що це трапилось ? Невже і справді зачарувала ? Діти , посміхніться , будь-ласка , ну хоч заплачте .
( Діти сидять без емоцій)
Музичний керівник – Так, без допомоги нам не обійтися.
(Танок Феї «Чарівна квітка»)
Фея Казок – Доброго дня. Ой,а що це діти , з вами трапилось ? Ви що , не раді мене бачити ?
Іринка – Ми то раді ,але забули як показати емоцію радості .
Богдан – Нас зачарувала Зла Фея
Настя – Вона вкрала всі наші емоції .
Фея казок – Яка прикрість , а як же мої ігри та завдання
Музичний керівник – Що ж нам тепер робити , невже наші діти будуть святкувати весняні свята без емоцій Фея Казок – А знаєте що , мої казкові друзі допоможуть вам зняти чари Злої Феї
Музичний керівник – я сподіваюсь , що твої друзі нам допоможуть
Фея Казок -- Діти , давайте відгадаємо ,хто ж до нас зараз прийде на допомогу
Муз.кер- Вітер хмари всі збере
І на землю щось впаде.
Мокрі квіти та трава
Не гуляє дітвора (Дощ)
Так правильно , це дощик
Лунає плач виходить дощик
Дощ – я не можу ніяк інакше , все я плачу , плачу, плачу.
Музичний керівник – Діти, яка емоція у нашого дощика. (емоція горя)
Так ,правильно ! Діти давайте повторимо з дощиком , як він горює ( діти відображають емоцію горя)
Молодці, ось і подолали одну із чар злої Феї.
Дякую, дощику , приєднуйся до нас , може і ти розвеселишся разом із нами та припиниш горювати . А наші діти тобі допоможуть.
ПІСНЯ « знов на дворі дощик накрапає»
Фея казок – А тепер давайте відгадаємо наступного нашого гостя.
Музичний керівник – Ходить хмуро між дубами,
Хижо клацає зубами .
Весь ,як є ,--жорстока лють,
Очі так її і ллють.
Зачаївся ось , примовк .
Грізний звір цей , звісно…
( Вовк)
Так діти, це страшний сірий Вовк
( ВИХОДИТЬ ВОВК)
Вовк – я злий та страшний сірий вовк , в маленьких дітях знаю толк р-р-р
Музичний керівник -- Діти який вовк? ( страшний )
А ще який? ( Злий )
Правильно вовк у нас ще злий давайте разом із вовком позлимось.
Молодці, ось і подолали ще одну з чар злої феї .
Танок подоляночки.
Фея казок – Добрий день подоляночко .
Подоляночка – Добрий день , якщо він зовсім добрий, в чому я взагалі сумніваюсь.
Музичний керівник – Діти яка наша гостя ?( Сумна )
Подоляночко, як ти поживаєш?
Подоляночка – недуже , я думаю що зовсім ніяк!
Фея казок – Чому що трапилось ?
Подоляночка – Скоро великодні свята , а я всі стрічки з віночка розгубила.
Фея казок – А це не твої стрічки ?
Подоляночка (здивовано) – мої!
Танок із стрічками
Фея казок – бери свої стрічки і більше не губи .
Подоляночка ( Радісно ) – Спасибі.
Музичний керівник – Діти яка зараз емоція у подоляночки ?
Діти – емоція радості.
Музичний керівник — правильно , давайте відтворимо емоцію радості . Молодці !
От і здолали ми чари злої феї і зараз ми це перевіримо .
Заходить зла фея
Зла фея – а можна з вами залишитись , у вас так цікаво та весело . Пробачте мене будь-ласка .
Музичний керівник — обіцяєш більше не чарувати ?
Зла Фея – Обіцяю
Музичний керівник -- Діти пробачимо злій феї
Діти -- так пробачимо
Музичний керівник – тоді залишайся з нами і потанцюй з нашими дітками веселий танок
Танок з повітряними кульками
Музичний керівник – ну а тепер ми можемо перейти до завдань та вправ які приготувала фея казок.
Вправа «емоції через жести та рухи»
Емоції можна відображати за допомогою міміки жестів та рухів . зараз я буду вам називати емоцію та частину тіла за допомогою якої ви її передасте
Передати емоцію гордості через спину і обличчя;
Емоцію радості через обличчя;
Емоцію страху через ноги;
Емоцію здивування через обличчя;
Емоцію злості через руки та обличчя ;
Емоцію горя через руки;
Емоція радості через руки.
Вправа «Чарівні картинки»
У мене є чарівні картинки на яких зображені різні емоції. Зараз один з вас вибере певну картинку , але не дивлячись на неї а ви всі повинні показати емоцію яка зображена на цій картинці. Той хто вибрав картинку відгадує її емоційний стан .
Муз керівник – Фея казок чи впорались ми із усіма завданнями та вправами , які ти нам приготувала
Фея казок – так впорались
Музичний керівник – ми сьогодні молодці ми подолали чари злої феї за допомогою казкових героїв та впорались з усіма завданнями феї казок.
А які у вас залишились емоції від сьогоднішнього свята ?( діти посміхаються ,радісні)
Давайте намалюємо їх на папері .
Діти як ще можна назвати радісних дітей ?
( щасливі)
Пісня «ми щасливі діти»