Стоп булінг!
БУЛІНГ - це насильство!
Фізичне – штовхання, підніжка, зачіпання, бійки, стусани, ляпаси,
нанесення тілесних ушкоджень…
Економічне – крадіжки, пошкодження чи знищення одягу чи і
інших особистих речей, вимагання грошей…
Психологічне – принизливі погляди, поширення образливих чуток,
жарти, маніпуляція, шантаж, образливі рухи тіла,..
Сексуальне – принизливі погляди, жести, образливі рухи тіла,
сексуальні погрози, жарти, поширення образливих
чуток…
О З Н А К И Б У Л І Н Г У 1. Повторюваність 2. Фізична або психічна шкода 3. Наявність сторін – кривдник, потерпілий, спостерігач. 4. Вчиняється у закладах освіти щодо дітей або вчителів. |
ЩО РОБИТИ?
--Якщо ти або твої знайомі постраждали від боулінгу – звернися із заявою про випадки боулінгу до керівника закладу освіти.
--Якщо тобі необхідна правова допомога, звернися до Єдиного контакт центру безплатної правової допомоги безкоштовно в межах України цілодобово і безкоштовно --0800213103
-- якщо тобі необхідна психологічна допомога – звертатися на Національну дитячу аграрну лінію—116111.
--Якщо керівник не вирішив проблему із заявою до поліції.
ПЛАН ЗАХОДІВ, СПРЯМОВАНИХ НА ПРОТИДІЮ БУЛІНГУ В ЗДО
на 2023 – 2024 навчальний рік
№з/п. |
Заходи |
Термін проведення |
Відповідальний |
||||
Нормативно-правове забезпечення |
|||||||
1. |
Створення нормативно-правової бази щодо забезпечення запобігання та протидії боулінгу. |
Упродовж року |
Директор Я.Чабан |
||||
2. |
Обробка матеріалів «Скриньки довіри» для батьків, педагогів, розгляд на засіданнях педрад. |
4 тиждень місяця |
Вихователь-методист І.Мазур |
||||
3. |
Невідкладне інформування, у разі виявлення випадку боулінга . Закон України від 18.12.2018 р. №2657-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії боулінгу» |
У разі виявлення випадку |
Директор Я.Чабан |
||||
Робота з педагогами та колективом |
|||||||
4. |
Круглий стіл з елементами тренінгу: Проблема насильства над дітьми дошкільного віку. |
вересень |
Практичний психолог О.Кінзерська |
||||
5. |
Симпозіум «У нашій групі особливі діти» |
жовтень |
Практичний психолог |
||||
6. |
Психологічна вітальня «Майстерня успіху».Взаємодія вихователя з агресивними дітьми. |
грудень |
Практичний психолог |
||||
7. |
Консультація «Як розв*язати конфліктну ситуацію між дітьми» |
січень |
Практичний психолог |
||||
8. |
Консультація «Попередження насильства в сім*ї» |
березень |
Практичний психолог |
||||
9. |
Вивчення психологічного клімату в педагогічному колективі. |
квітень |
Практичний психолог |
||||
10. |
Організація і проведення освітньо-правового тижня, конкурсу плакатів в межах освітньо-правового тижня. |
грудень |
Вихователь-методист |
||||
11. |
Інформаційно-просвітницькі заходи з учасниками освітнього процесу з питань запобігання і протидії боулінгу у координації із службами у справах дітей, підрозділами органів Національної поліції України, громадськими організаціями. |
січень |
Директор Вихователь-методист |
||||
12. |
Організація роботи творчої майстерні педагогів інклюзивних груп. |
щомісячно |
Вихователь-методист |
||||
Робота з дітьми. |
|||||||
13. |
Психологічне вивчення дітей «групи ризику» |
грудень |
Практичний психолог |
||||
14. |
Бесіда «Мої права та обов*язки» |
грудень |
Педагоги |
||||
15. |
Корекційно-розвивальне заняття з дітьми старших груп «Подорож до країни дружби» |
лютий |
Практ.психолог Педагоги |
||||
16. |
Перегляд мультфільму «Жив собі чорний кіт». |
січень |
Педагоги |
||||
Робота з батьками |
|||||||
17. |
Активізувати просвітницьку роботу з питань правової освіти серед родин вихованців. |
протягом року |
Педагоги |
||||
18. |
Забезпечити консультативну допомогу батькам з питань соціально-правового захисту дошкільників (за потребою) |
Протягом року |
Практ.психолог Вих.-методист педагоги |
||||
19. |
Розміщення нормативно-правових документів, телефонів довіри, на інформаційних стендах для ознайомлення батьківської громадськості. |
вересень |
Громадський інспектор |
||||
20. |
Інформаційний буклет «Ні – агресії!» (інформаційні куточки груп) |
вересень |
Вихователі |
||||
21. |
Психологічна консультація «Протидія цькуванню в дитячому колективі» |
листопад |
Практичний психолог |
||||
22. |
Практикум для батьків «Вправи спрямовані на розрядку гніву та агресії у дитини». |
лютий |
Практичний психолог |
||||
23. |
Круглий стіл: «Ось так ми живемо». Обговорення інклюзивних цінностей та толерантного відношення. |
січень |
Вих-методист вихователі |
||||
24. |
|
березень |
педагоги |