Адміністрація ЗДО №1 смт Щирець
Адміністрація комунального закладу
"Заклад дошкільної освіти № 1" Щирецької селищної ради
Директорка
Чабан Ярослава Семенівна
Заслужений працівник освіти України, спеціаліст вищої категорії
Стаж роботи: 50 років
У своїй діяльності завідувач керується Конституцією та законами України, указами Президента України, рішеннями Уряду України, органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання; правилами й нормами з охорони праці та протипожежної безпеки, а також Статутом закладу, колективним трудовим договором та цією посадовою інструкцією; дотримується положень Конвенції про права дитини.
Основні напрями діяльності директора закладу.
- Організація навчально-виховної роботи.
- Забезпечення адміністративно-господарської діяльності.
- Забезпечення дотримання вимог чинного законодавства України з охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Завдання та обов’язки.
- Забезпечувати виконання державних, регіональних та міських освітянських програм.
- Організовувати навчально-виховний процес у відповідності до вимог чинного законодавства про дошкільну освіту.
- Видавати в межах компетенції накази і розпорядження, контролювати їх виконання.
- Здійснювати загальне управління діяльністю закладу в усіх напрямах відповідно до його Статуту й законодавства України.
- Спільно з радою закладу визначати стратегію, мету й завдання розвитку.
- Забезпечувати дотримання виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, виконання Державної базової програми, здійснювати контроль за рівнем розвитку вихованців закладу відповідно до завдань дошкільної освіти.
- Вирішувати навчально-методичні, адміністративні, фінансові, господарські та інші питання, що виникають у процесі функціонування закладу.
- Планувати, координувати і контролювати роботу педагогічних та інших працівників закладу (в межах чинного законодавства України).
- Створювати необхідні умови для перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, проходження ними атестації (не рідше одного разу на п’ять років).
- Удосконалювати методичне забезпечення освітнього процесу, сприяти діяльності педагогічних товариств і організацій, методичних об’єднань.
- Створювати умови для підвищення рівня професійної майстерності педагогічних працівників, застосування ними ефективних форм і методів навчання і виховання, заохочувати їх творчий пошук та експериментальну діяльність.
- 3атверджувати розклад занять, визначати обсяг педагогічного навантаження працівників закладу, затверджувати тарифікаційні списки і графіки відпусток ( за погодженням з виборним органом профспілок).
- Підтримувати сприятливий морально-психологічний клімат у колективі.
- Визначати спільно з виборним органом профорганізації порядок преміювання працівників закладу.
- Комплектувати групи вихованців закладу.
- 3дійснювати захист прав дітей та соціальний захист учасників навчально-виховного процесу.
- 3абезпечувати затвердження статуту та державну реєстрацію закладу.
- Створювати необхідні умови та контролювати організацію харчування і медичного обслуговування вихованців.
- Забезпечувати ефективну взаємодію і співпрацю з органами місцевого самоврядування, підприємствами і організаціями, громадськістю, батьками (особами, які їх замінюють).
- Координувати в закладі діяльність громадських (в тому числі дитячих) організацій (об’єднань).
- Керувати діяльністю педагогічної ради закладу, сприяти діяльності піклувальної ради.
- Забезпечувати раціональне використання бюджетних асигнувань та коштів спеціального фонду.
- Сприяти залученню додаткових джерел фінансування для зміцнення матеріально-технічної та навчально-матеріальної бази; забезпечувати облік і збереження основних та оборотних фондів закладу.
- Забезпечувати ведення та зберігання документації відповідно до вимог нормативних документів.
- Представляти заклад у державних, місцевих, громадських та інших органах, організаціях, установах.
- Своєчасно подавати встановлену статистичну звітність, а також необхідні відомості про навчально-виховну, адміністративно - господарську та іншу діяльність навчального закладу, дотримуватися термінів розгляду та виконання листів і наказів управління освіти.
- Проводити виховну роботу з дітьми на рівні сучасних вимог.
- Вживати заходів щодо удосконалення управління закладом, зміцнення трудової дисципліни.
- Керувати на правах оперативного управління майном, що є власністю закладу, забезпечувати його ефективне використання та збереження.
- Дотримуватися етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога.
- Укладати колективний договір з профспілковим чи іншим уповноваженим на представництво трудового колективу органом, додержуватися його умов та положень статуту.
- 3атверджувати посадові інструкції працівників закладу з обов'язковим блоком питань з охорони праці, безпеки життєдіяльності.
- Надавати освітні послуги незалежно від мікрорайону проживання родини за умови дотримання статті 14 Закону України «Про дошкільну освіту».
- Щорічно (до 31 серпня) звітуватися про підсумки роботи за навчальний рік перед педагогічною та батьківською гро.мадскістю.
Вихователь - методист
Мазур Ірина Романівна
спеціаліст вищої категорії
досвід роботи: 32 роки
Методичний кабінет закладу дошкільної освіти є центром методичної допомоги педагогічним працівникам закладу дошкільної освіти та поширення серед батьків психолого-педагогічних знань щодо забезпечення цілісного розвитку дитини, її фізичних, інтелектуальних і творчих здібностей шляхом виховання, навчання, соціалізації та формування необхідних життєвих навичок.
Робота методичного кабінету організовується згідно з вимогами Законів України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", інших нормативно-правових актів.
Метою роботи методичного кабінету є:
- надання методичної допомоги педагогічним працівникам щодо їх професійного розвитку, підвищення кваліфікації, професійної компетентності;
- підготовки та проведення освітнього процесу з дітьми, роботи з батьками вихованців, інших законних представників здобувачів освіти;
- навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в закладі дошкільної освіти;
- поширення серед батьків психолого-педагогічних знань;
- створення сприятливих умов для самовдосконалення педагогів, розвитку творчої ініціативи у них;
- забезпечення методичної підтримки щодо реалізації педагогічних ініціатив та апробації навчальної літератури, методичних розробок тощо.
Діяльність методичного кабінету грунтується на таких принципах:
- демократизму і гуманізму;
- відкритості;
- системного підходу до методичного та інформаційно-аналітичного супроводу діяльності закладу дошкільної освіти;
- рівності умов для кожного педагогічного працівника щодо повної реалізації його духовного, творчого та інтелектуального потенціалу;
- безперервності професійного вдосконалення;
- науковості, гнучкості і прогностичності методичної роботи з педагогічними кадрами.
Старша медична сестра
Пікулицька Софія Каролівна
досвід роботи: 45 років
У своїй роботі керується:
- Законодавством України.
- Теоретичними основами гігієни та організації охорони здоров'я.
- Організацією соціальної і медичної реабілітації хворих.
- Теоретичними та організаційними основами санітарно-епідеміологічної служби.
- Організацією санітарної освіти, гігієнічного виховання дітей, працівників, і пропаганди здорового способу життя.
- Правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
Старша медична сестра:
- Забезпечує раціональну організацію праці педагогів та обслуговуючого персоналу.
- Контролює: роботу педагогів та обслуговуючого персоналу.
- Надає першу медичну допомогу хворим.
- Контролює організацію харчування в ЗДО.
- Проводить медико – педагогічний контроль в ЗДО
Завідуюча господарством
Кужель Віра Петрівна
досвід роботи: 32 роки
У своїй діяльності керується:
- Законодавством України.
- Правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.
- Статутом і локальними правовими актами ЗДО (в тому числі правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами та розпорядженнями завідувача ЗДО, цією інструкцією).
- Дотримується Конвенції про права дитини.
Завгосп дошкільного закладу:
керує господарською діяльністю ЗДО;
- забезпечує використання та збереження матеріальних цінностей, майна, меблів, інвентарю в порядку, встановленому законодавством;
- веде інвентарний облік майна, своєчасно складає звітність;
- організує роботу та контроль за роботою обслуговуючого персоналу, проводе інструктаж з питань охорони праці, протипожежної безпеки, цивільної оборони;
- здійснює поточний контроль за технічним та санітарно-гігієнічним станом приміщень та інших споруд, території відповідно до вимог, норм і правил безпеки життєдіяльності;
- контролює витрати електроенергії, води, тепла, миючих засобів;
- організує ремонт приміщень, дитячих ігрових споруд, майданчиків, меблів, інвентарю тощо;
- відповідає за протипожежну безпеку, стежить за справністю засобів пожежегасіння;
- виконує роботу з благоустрою, озеленення і контролює прибирання території ЗДО;
- організує проведення замірів опору ізоляції електроустановок та електропроводки, заземлення пристроїв в приміщенні ЗДО;
- складає договори на ремонт обладнання системи опалення, освітлення, водопостачання, слідкує за їх виконанням;
- забезпечує дотримання вимог охорони праці, бере участь у розробці інструкцій з охорони праці та інструктажів з даного питання.